21 Aralık 2010 Salı

La critique est aisée, l'art est difficile

Çok uykum var, gece yatmaz sabah kalkmaz bir bünyeyim. iş yerinde klavyenin üstünde suratımda harf izleri sızmak istiyorum.

kolay kolay şu yarışma programlarını seyretmiyorum. kesinlikle sorular kötü, sunucu başarısız diye değil. tamamen sıkılgan yapıya sahip olmamdan kaynaklanan bir aktiflik bir de öyle şeyleri sevmiyorum ya bayıyorum işte. hadi cevabı gelse de öğrensem mantığı var bende, bekleyemiyorum. bu nedenle testlerde başarılı değilim, okuduğum an hemen cevaplayıp geçeyim istiyorum.

bu yarışmalar bilgi veya şans türünde oluyor. o şans olanlarına hiç tahammülüm yok adam para kazanacak diye ben niye onu izliyeyim. ha diğerinde de bişi mi öğreniyorum? yoo ne alakası var tamamen diğeri gibi insan tepkileri izleniyor. ayrıca bu insanlara, ne kadar abbuk sabbuk uzuuun uzuuunnn konuşursan o kadar kardır bizim için diyorlar di mi? bi bilen bana bunu söylesin. çok konuş, uzat, dramatize et, gittikçe saçmala deniliyor di mi?

hadi şans yarışmalarında hayatını anlat ama bilgi yarışmalarında ne halt etmeye laflar geveliyorsun. bu taa kim milyorlar ister adlı programın beni ifrit etmesinden gelen bir miras sanırım. orada insanlar lafı uzatmak için ya da aslında salak değilim cidden biliyorum şu an takıldım sadece demek amacıyla diğer şıkları bize, sunucuya, tüm dünyaya açıklayarak kanırtmak suratıyle sinirleimi zıplatırlardı. o davranış tam bir ülke geleneği olarak oluştu olgunlaştı yapıştı kaldı. bir de öyle saçma açıklamalar yapılıyor ki şıklar hakkında saç baş yoluyorsunuz. sinir oluyorum ya, dayanamıyorum zaten en çok 1,5 soruya hücrelerim katlanabiliyor. mesela şıklar orhan veli, cahit sıtkı ve cemal süryya olsun.

-yarışmacı: şimdi sorunun cevabını tam bilemiyorum ama, hımm bildiğim kadarıyla orhan veli başını çarpmıştı, cahit sıtkıya kısa boylu derlerdi,cemal süreyya da kırmızıyı severmiş. hımmm ben de kırmızı renge bayılırım. biliyorsunuz kültürümüzde kırmızının yeri de ayrıdır. hem taşrada hem merkezde kırmızı renge her zaman özel bir önem atfedilmiştir. merkez zaten ülkemiz coğrafyasında hep kilit rölü oynamıştır. ne güzeldir uygarlıklar. sabah kalktığımda bu saten elbiseyi sevmemiştim, kırmızı gömleğimi giyecektim evett cevabım cemal süreyya o yüzden.

-ben:hönk?! 

bu ne ya, cevabı ver sus ya da bilmiyorum atıyorum iki sorudur a şıkkını seçiyorum hiç sevmem üst üste gelen şıkları c diye atıcam bu sefer de, herkes rahatlasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder