2 Aralık 2010 Perşembe

blog niye yazılır?

sıkılınca bunalınca benim gibi sıkılıp bunalanların olduğunu bilip rahatlamak için yazıyorum sanırım.

ama daha da önemlisi deli olduğumu itiraf etmek için...yahu kafamda konuşup duracağıma şu aleme mesaj göndereyim diyorum. mesaj dediysem derdim kimseye bilgi vermek değil hepsi kafamdan geçenler, gözümle gördüklerim ve popomdan uydurduklarımdan ibaret.

hani pete ve pete'de (nickelodeon'da çıkan abbuk sabbuk iki  kardeşin hikayelerini anlatan çocuk dizisi) radyo frekanslarının yıllarca varolup, uzayda dolaştığına dair bir bölüm vardı. 60lardan kalan bir ses kaydını dinleyebiliyorlardı ve fikir bu seslerin uzayda sürekli dolaştığıydı. işte benim de derdim bu sesim internet aleminde dolaşsın dursun.

daha şu nalet sistemi kullanmasını da bilmiyorum, bir nevi cücük bir nevi acemi konumdayım

günlük tutmayacağım ama gün be gün gıcık olduğum şeyleri yazacağım
oooh içim rahatlasın ya

3 yorum:

  1. Senin aklındakileri, gözlemlerini ve hatta popondan uydurduklarını okumak bir keyif. Senin yanında olmak da şekerim:)

    YanıtlaSil
  2. Baaaak kızım, ne zaman arkamı donsem hooop kelebekle bı isler ceviriyosunuz. Şimdi de burda demek, bı jestler bı komplimanlar falan... Dağıtırım valla! Ya da amaaan sizle mı ugrasicam.
    Not: yok mü böyle bı isim falan yazıp yorum bırakma secenegi, aim ne livejournal ne.

    YanıtlaSil
  3. günlük kafasından daha güzel bir kafası var bloğun.
    hastasıyım şahsen.

    YanıtlaSil