11 Aralık 2011 Pazar

WTF!!!

Bu dokunmatik aletin birgun bana fazla gelip dombilibu parmaklarimla bisileri batiracagimi biliyordum. Nitekim dun aksam beyime aaa sizin en ust amir benim bir arkadasimin arkadasiymis facebookta ne alaka yahu derken gulup kafami kaldirip ona baktigim ve sonra geri indirdigimda o iyice bulanmis yuvarlak seyi, dolma parmaklarla cottadanak bilincsiz bir sekilde adamin isminin ustune tiklayip arkadaslik istegi gonderdim! Neeeeeeyyyyy nasil yaaaaa demeye kalmadan geri alinabildigini fark edip hemen geri aldim o istegi.

Bir saat sonra yeniden kontrol ettigimde adam bana geri donup bu sefer o istek gondermis O_o sanal dunyayi hic sevmiyorum zaten bi de ustune boyle abbuk sabbuk sosyal iliskilerde mıçınca paralize oluyorum.

O zamandan beri facebooku acmiyorum ki zaten kirk yilda bir giriyordum ve bilgisayardan uzak duruyorum boylece gercek dunyada bunlari gormezden gelebiliyorum.

Facebook denen seyin benim icin ve su iki uc yil once sayfayi kullanmakta nerdeyse dunya rekoruna giden yurdum insani icin siradan, bayik geldigi ortada. Bir kac haberdar olmak istedigim arkadasim var onun disinda sarpa sardi akrabalar, is yerinden teyzeler, arkadaslarimin arkadaslari gereksiz sekilde listemde halay cekiyorlar. Ayrica bilgi kirliligi herkes bak ne guzel hayatim var demek icin hep guzel fotograflar yukluyor. Turk hatunlarini depresyona surukleyen bir seymiş bu ağ;
-ay kiz leyla bunca sure boyunca hic kilo almamis, yetmemis zengin olmus iki de cocuk yapmis. Cocuklar da ustun zekaliymis, kedisini bile egitmis onun yerine pedikur yapiyormus...

Sıkış hep millet ya, hepsinin profilindeki duvarlar vasitasiyla yuzlerine malsiniz layyn maaaal ddemek istiyorum. Hep tas gibi belirli acidan cekilmis fotolar, sanki edebiyati yalamis yutmus gibi durum guncellemeler ama asil olan anca video paylasiym, millete hava atarken onlarin hayati bi kontrol edeyim vs.

Hayir sil di mi bu insanlari. O da benim malligim iste yapamiyorum, ayıp olacak bilmemne diye belki bende onlarin bu sahte hayatlarini dikizlemekten zevk aliyorum

Aman banane ben gercek bir insanim ve sosyal hayatim var, bu nedenle aklima gelirse haftada bir beeeeelki giriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder