13 Aralık 2011 Salı

Ankara'da yaşayan bir Reykjavíkli gibi hissetmek

ya bu savı yeniden iddia edeceğimi düşünmüyordum ama hatuna erkekten arkadaş olmaz ya.

en çok özendiğim arkadaşlık erkekler arasında olan, hatunlarinkinden en onemli farklari rekabet ve kıskançlık olmamasi. afra tafraları da yok adamların, yok ne zamandır beni aramadın bik bik bik. hatunların bu bik bik biklerine bir susuturucu takılmalı ya. ha ben farklı mıyım? esta pitit piti tabi ki de değilim, bik bikliyorum elbetteki fakat genelde arkadaşlarıma bikbiklemiyorum, bi de kıskanıcağım hatunla arkadaş olmam ki. samimi olmayan şeylere zaten 30umdan sonra tahammül edemez oldum. sevmiyorsam bir insancığı direk belli ediyorum. geçen görüştüğüm bir kız arkadaşıma açıkca "artık seninle diğerleri buluştuğunda ben gelmek istemiyorum, konuştukların çok depresif gelemiyorum bunlara kusura bakma" dedim haa sonuna yoksa seni seviyorumu da ekledim ama. seviyorum da uzaktan gibi.

sanırım benim mevzuata göre GDO (genetiği değiştirilmiş organizmalar) gibi bi etiket konmalı herseye,tüm her bişeyciği kapsayacak eşkilde SOŞ (samimi olmayan şeyler) yapıştıracağım. bunlar detoksuma göre, zararlı hiiiç baştan elimi sürmeyeyim de sonrasında bünyeden atmak için kasmayayım.

velhasılı kelam kıskanıyorsam o arkadaşı kız erkek, rahatsız oluyorsam, görmek konuşmak istemiyorsam, istedigimi yapıyorum. yani içimden gelen neyse yapıyorum. Ko ...rahvan gitsin ya. çekemem bu yaştan sonra, bi de bu yaşa kadar yeterince iyi, yakın, gerekli arkadaşı yaptım. Kotayı doldurdum. bundan sonrası piyangodan bir şey çıkması gibi. iyi olursa ne ala olmazsa da yemek yemişken midemi abur cuburla doldurmaya ne gerek var diyorum. haaa kimseye de kötü davrandığım sanılmasın. seviyorum insan ırkını ama uzaktan işte uzaktan, asıl olay bu!

orta okul ve lise arkadaşlarım, tamamen seçimlerimin dışında, büyükçe bir erkek grubu olmuştu. şimdi çoğu ile arkadaşım, zaten beyim de orta okul lise arkadaşlarımın bir parçası olduğundan topluca arkadaşız. arkadaşız da, bir sorun nasıl? tabi ki sevgilileri ya da evlendiklerin hatunların izninden sonra, vice versa. yani erkek hatunundan arkadaşlarıyla arkadaşlığına devam etmek için belirli bir onay belgesi imzalatmak durumunda. Hele de arkadaslar karsi cinsse!

çook anlayışlı ve kendine güvenen bir sevdiceğiniz yoksa işiniz zor. ben genelde erkek arkadaşlarımın arkadaşlığını söke söke alıyorum ama sevgi pıtırcıklığımla. kesinlikle hatun kişiye çalışmalısınız. çift olmalarından itibaren hatunlara özel ilgi, ihtimam gösteriyorum. gönüllerini kırmıyorum, hep low profile kalıyorum böyle (hani ingilisçe polisiye filmlere atıf olsun diye şeeettim) sakin tevazü sahibi arkadaş şeklinde. beyim sağolsun anlayışlı bu konuda ama sanırım arada atlattığımız uzun yıllar süren badirelerin payı var bu işte. zaten unumuzu eledik şeklinde ayrıca dibi gördüğümüzde anlaştık gibi geliyor (o dibe bi de alttan bakıcaz bebekle ama hadi hayırlısı bakalım :).

ha sevdiceği gıcık olanlar olmadı mı bana? oldu tabi onları da kaybettik. hayırlısı oldu zannımca. zaten belirli yaşın üstünde kadın erkek öyle samimi arkadaş olmaz ya, erkek milleti bu belli mi olur? her şey fırsat adamların gözünde. çok iyi olursun da regl tarihlerini söylediğin, aşk hayatını didik didik ettiğin dönemi geçmişsindir artık, tabi hala lise orta okul değilsen. ki bir erkek de seni o yaşlarda bu abbuk muhabbetlere rağmen dinliyorsa kesin bir yanıklığı vardır ya. ilgiyi seven kedi cinsiyiz biz kadınlar o ilgiden kolay kolay vazgeçmeyiz, o yüzden yazık o erkeklere, sonunda ama ben seni arkadaşım olarak görüyoruma mahkum olurlar.

heee nasıl başladım nasıl bitti asıl hatuna erkekten arkadaş olmaz diye düşünüyordum ama kazığı da sonunda erkekler yiyormuş megersem. eee adam bulunca başka hatun "onu arkadaş olarak görmeyen", o hatun kişide senden kıl kaptıysa arkadaşlığa orada nokta.

aman biliyoruz be herşey siyah beyaz değil, elbette benim erkek olan arkadaşlarım var, bazı çerçeve konularda dertleştiğim ama karşı cinsteki en yakın arkadaşım da belli yani. burdan gooool diyerek tribünlere doğru yüzüğümü öpüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder